Zpět na nabídky práce Cheb

Nabídka práce Úředníci - projektoví manažeři - Cheb

Ke dni 17.04.2024 nabízí Město Cheb (00253979, Cheb) volné pracovní místo na pozici Úředníci - projektoví manažeři v obci Cheb (okres Cheb).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 30 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 17. 4. 2024 .

Pracovní pozice:
Úředníci - projektoví manažeři
Firma:
Město Cheb
Místo práce:
Cheb (Cheb)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.06.2024
Mzda:
30 000 až 41 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta
Poslední aktualizace:
17. 4. 2024
Text nabídky:
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 01. června 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti - základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU - zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů - rámcová znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků - rámcová znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn - velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Výhodou: - praxe v územní samosprávě nebo státní správě - zkušenosti z oblasti problematiky účtování dotací - dobrá znalost cizích jazyků (AJ, NJ) - řidičské oprávnění skupiny B. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce - možnost získání služebního bytu. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 03.05.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru komunálního hospodářství Ing. Vladimíra Bartíka, tel. 354 440 116, e-mail zaslat email. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb. Termín pohovoru s uchazeči: 06.05.2024 (místo a čas budou upřesněny telefonicky). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Cheb
Kontaktní osoba:
Vladimír Bartík, 354440116

Přidejte se k dalším
56 352 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Cheb)
  • Jde to kdykoliv zrušit