Zpět na nabídky práce Mělník

Nabídka práce Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky - Mělník

Ke dni 15.04.2024 nabízí PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. (Mělník) volné pracovní místo na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky v obci Mělník (okres Mělník).
Nabídnutá (minimální) mzda za plný úvazek je 35 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 15. 4. 2024 .

Pracovní pozice:
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce:
Mělník (Mělník)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
35 000 až 40 000 Kč
Poslední aktualizace:
15. 4. 2024
Text nabídky:
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!

Náplň práce:
* Komunikace s obchodními partnery
* Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží
* Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa)
* Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb
* Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení
* Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům
* Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu
* Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.)
* Vedení evidence příchodů a odchodů zaměstnanců
* Hledání nových dodavatelů v logistice
* Plánování kapacit skladu – znalost aktuálního stavu skladu, jeho kapacity, podle toho řízení objednávek
* Kontrola příchozích faktur od dodavatelů, jestli souhlasí dodaná služba (doprava zboží), případně jestli bylo dodáno fakturované zboží – ve spolupráci s vedoucím logistického centra

Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Český jazyk na komunikativní úroveň
* Znalost ruského jazyka podmínkou
* Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
* Zkušenosti – v oblasti nákupu, logistiky nebo administrativy
* Znalost balíčku MS Office
* Komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
* Zodpovědnost, spolehlivost, smysl pro detail

Nabízíme:
* Stabilní pozici v malé rodinné firmě
* Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
* Atraktivní kvartální bonusy
* Příspěvek na dojíždění ve výši 5 000 Kč
* Možnost občasné práce z domova po domluvě
* Místo výkonu práce: Mělník

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
personální konzultant,

Přidejte se k dalším
56 519 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Mělník)
  • Jde to kdykoliv zrušit