EKONOMACHR - implementace ERP systémů stávajícím klientům - Liberec

Ke dni 23.12.2020 nabízí KODAP, s.r.o. (49904493, Liberec) volné pracovní místo na pozici EKONOMACHR - implementace ERP systémů stávajícím klientům v obci Liberec (okres Liberec). Nabídnutá (minimální) mzda za pracovní úvazek (jedna směna) je 40000 Kč hrubého. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 23.12.2020.

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
EKONOMACHR - implementace ERP systémů stávajícím klientům
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
23.12.2020
Mzda:
40 000 až 55 000 Kč
Poznámka k volnému místu:
Účel firmy: Jsme tým profesionálů ve svých oborech. Jsme tu pro všechny, kdo hledají správná a optimální řešení v podmínkách neustálých změn legislativy a technologií. Nacházíme i pro menší klienty moderní a dostupná řešení, která jim umožňují obstát v konkurenci velkých. KODAP je značka, která nás zavazuje. Proč tě hledáme: Jsme ve fázi, kdy stávající i nové klienty potřebujeme překlopit do digitálního předávání účetních dokladů a zpracování účetnictví a nabídnout jim větší automatizaci oběhu dokladů. Tvým výsledkem práce bude: Náš stávající klient bude oproštěn od zbytečné manipulace s papírovými doklady, bude s námi digitální doklady sdílet a lépe zorganizuje i komunikaci uvnitř své firmy. Pokud - máš znalosti a zkušenosti s ekonomickými a účetními podnikovými informačními systémy (ERP) - zkušenosti s jejich implementací - jsi schopný/á udělat prezentaci před více lidmi, pak čti dál. Tvoje denní úkoly: - analýza klientů z naší databáze vhodných pro digitalizaci komunikace - analýza stávajícího klienta formou rozhovoru - návrh optimálního využití dostupných softwarů - domluvení harmonogramu implementace se všemi účastníky projektu - zaškolení zaměstnanců klienta i našich pracovníků - v kanceláři a v terénu budeš 50/50 Co k práci potřebujete: - zkušenosti s Helios Orange/ Inuvio vítány - zkušenosti s implementacemi ERP řešení nebo jiných kancelářských systémů - základy programování v SQL vítány - zkušenosti s vedením projektu Jakou podporu dostaneš: - důkladnou vstupní stáž v týmu IT a v účetním oddělení - zaškolení na hlavní technologie Helios, wflow, programy systému Office365 a na způsob jejich užívání u nás - účast na jednání u klientů s vedoucími, kteří mají s implementací zkušenosti Pokud chceš za sebou vidět rychle výsledky rád si organizuješ práci a čas a dalo by se o tobě říct, že jsi analytik, organizátor a přesvědčivý komunikátor v jedné osobě, přihlas se. Pošli svůj životopis a vysvětli krátce svou motivaci na e-mail kariera@kodap.cz. Budeme se na tebe těšit. Pokud chceš být profíkem a patřit k těm, kdo v oboru ukazují cestu, budeš u nás správně. Tvoji odměnu, služební auto atd. tento inzerát neřeší, vše je podle dosažených výsledků.

Požadavky na uchazeče o práci

 

Kontaktní údaje

Reference:
20371320753
Zaměstnavatel:
KODAP, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Markéta Hrbková

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace