HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa - Česká Lípa

Ke dni 09.04.2019 nabízí Kariéra s.r.o. (Česká Lípa) volné pracovní místo na pozici HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa v obci Česká Lípa (okres Česká Lípa). Nabídnutá (minimální) mzda za Plný úvazek pracovní úvazek je 30000 Kč hrubého. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 09.04.2019.

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
30 000 až 34 000 Kč
Poznámka k volnému místu:
P@C tasks:

* Recruitment of Blue collar workers in cooperation with production manager – interviews + active hiring actions

* Preparation of all documents according to employment – working contracts, salary contracts, wage deductions, social benefits

* Administration of matrix of qualification – according to monthly bonuses for BC´s

* Coordination of monthly salary inputs according to payroll – contract/salary changes, new hires, leavers, sicknesses etc.

* Administration of trainings, medical check-ups – to keep the mandatory schedule

* Key contact person according to paramedical service and temporary staffing agencies

Office Assistant tasks:

* Administration of incoming and outcoming mails

* Administration of the fleet – including coordination of ordering new cars, recalcualtion of monthly costs etc.

* Administration of all keys in the company and also archive

* Adiministration of whole contracts in the company – external, internal – in paper and systém as well

* Support for visitors – hotel booking, fly tickets arrangements, coordination of lunch and refreshments

* Administration of office and kitchen supplies – ordering, distributing etc.

* Coordination of external cleaning company

* Ad Hoc tasks from management
Special tasks

* Daily communication with employees


zajímavé finanční a pracovní podmínky odpovídající významu pozice a zkušenostem kandidáta
1 týden dovolené navíc
další firemní benefity
možnost zvyšování kvalifikace, profesní a osobnostní růst
možnost práce v mezinárodním týmu
zázemí silné nadnárodní společnosti



* High school degree in economical or HR field

Work experience:

* Min 2 – 3 years in HR department as HR Assistant or HR coordinator

* Experience from production environment but in international company
Special knowledge:

* Active English – written and oral (daily use!)

* Active driver – „B“ driving license
Personal/social skills:

* Strong interpersonal skills

* Multi-task orientated, result orientated, self-directed

* Adaptibility and independence in carrying out tasks
IT Knowledge:

* Lotus Notes/MS Outlook

* Excel, word, PPT

* SAP HR – big advantage
Language reguirements:

* Czech – native speaker with very good Grammar knowledge

* English – active – on a talkative and communicative level – daily use


Požadavky na uchazeče o práci

Vzdělání:
Minimálně Vyšší
Dovednosti:
Speciální dovednosti nejsou požadovány pro nabízenou práci.
Jazykové znalosti:
Speciální jazykové znalosti nejsou pro toto volné místo vyžadovány.

 

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Kariéra s.r.o.
Kontaktní osoba:
Eva Kolářová 267 132 276