HR specialista se znalostí mezd - Liberec

Ke dni 10.06.2019 nabízí JOBSTART s.r.o. (Liberec) volné pracovní místo na pozici HR specialista se znalostí mezd v obci Liberec (okres Liberec). Nabídnutá (minimální) mzda za Plný úvazek pracovní úvazek je 28000 Kč hrubého. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 10.06.2019.

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
HR specialista se znalostí mezd
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
28 000 až 35 000 Kč
Poznámka k volnému místu:
Naším klientem je významná mezinárodní společnost, která působí v 25 zemích světa. V ČR má několik poboček a patří mezi přední výrobní firmy v oblasti automotive. V současné chvíli nabízíme možnost stát se součástí skvělého HR týmu a to na pozici HR specialisty se znalostí mezd na pobočce v Liberci.

Na pozici uvítáme zkušeného personalistu stejně jako absolventa VŠ, který má již nějaké zkušenosti z oblasti automotive nebo HR ve výrobní firmě (například formou brigády při studiu).


Co budete dělat?
Povedete personální agendu (80%), zejména pracovní smlouvy, mzdové výměry, PPM, dohody a provádí změny těchto dokumentů; a dále:
- provádíte hlášení cizinců na přísl. úřad práce
- zodpovídáte za vedení os. spisů, zabezpečujete jejich archivaci dle právních předpisů
- koordinujete oblast pracovně lékařské služby a spolupracujete s dodavatelem této služby a s vedoucími pracovníky
- v případě nepřítomnosti HRM koordinujete nábor přímé pracovní síly (vč. pohovorů) a nepřímé pracovní síly (vyjma pohovorů)
- koordinujete nástupní formality vč. vstupního školení všech zaměstnanců
- zastřešujete agendu vzdělávání zaměstnanců
- zabezpečujete administrativní zpracování výstupů a ukončení pracovního poměru
- vedete evidenci externích zaměstnanců (vč. evidence v SAP)
- vedete mzdovou a daňovou agendu v přiděleném segmentu zaměstnanců (20%), zejména výpočet mezd, srážek a odvodů, statistická a rozborová činnost, zajištění administrace docházkového systému, administrace pracovních neschopností, OČR, exekucí
- zastupujete mzdovou účetní a naopak

Co od Vás očekáváme?
- vzdělání: VŠ/SŠ humanitního / ekonomického směru
- praxe: absolvent VŠ/ u SŠ min. 2 roky praxe v oboru
- jazykové znalosti: AJ na B2 úrovni pro zastupování HRM vůči centrále nutné
- IT dovednosti / znalosti: MS Office, (SAP, Helios, Power Key a Easy archiv výhodou)
- Řidičské oprávnění: skup. B
- znalost systému řízení kvality podle normy IATF 16 949:2016
- znalost prostředí automotive výhodou
- znalost zákoníku práce a další legislativy pro oblast HR nutné
- dobré komunikační, organizační, plánovací schopnosti
- analytické myšlení a schopnost sebemotivace
- silná orientace na výsledky a na zákazníka
- schopnost pracovat v týmu (= týmový hráč)
- ochota učit se nové věci a schopnost zvládat stres

A co na oplátku nabízíme?
Finanční ohodnocení od 30 000Kč a k tomu bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, 13. plat, možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce a mnoho dalšího…
Zaujala Vás nabídka? Pošlete nám svůj životopis.


Požadavky na uchazeče o práci

Vzdělání:
Neuvedeno
Dovednosti:
Speciální dovednosti nejsou požadovány pro nabízenou práci.
Jazykové znalosti:
Speciální jazykové znalosti nejsou pro toto volné místo vyžadovány.

 

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Žaneta Kvokačková 605 588 885