Zpět na nabídky práce Opava

Nabídka práce ASISTENT/-KA ŘEDITELE POBOČKY - Opava

Ke dni 04.11.2024 nabízí Karel Váňa (02597781, Opava) volné pracovní místo na pozici ASISTENT/-KA ŘEDITELE POBOČKY v obci Opava (okres Opava).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 30 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 4. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
ASISTENT/-KA ŘEDITELE POBOČKY
Firma:
Karel Váňa
Místo práce:
Opava (Opava)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.12.2024
Mzda:
30 000 až 40 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Poslední aktualizace:
4. 11. 2024
Text nabídky:
*KO: Karel Váňa, tel.: 739 069 419 - volejte Po - Pá od 9 do 20 hod.. Pošli svůj životopis na email: zaslat email Do úspěšného a rychle rozvíjejícího se týmu hledáme v Opavě na HPP nového člena na pozici asistent/ka ředitele pobočky. Těšíme se na motivovaného, pozitivního spolupracovníka, kterého oslovuje práce, která má smysl a má chuť se stále učit novým věcem. Koho hledáme? - Pracovitého člověka, který ovládá práci s PC (MS Excel, PowerPoint, Word) - Spolehlivého a týmového hráče - Osobnost s aktivním a pozitivním přístupem k práci Jaká práce bude Tvým denním medem? - Komunikace se stávajícími klienty a finančními institucemi - Vedení obchodní a administrativní agendy - Úzká spolupráce s ředitelem pobočky a kolegy z týmu Co požadujeme? - Středoškolské vzdělání - Pečlivost a smysl pro systémovou práci - Znalost práce na PC, ochota pomáhat, proaktivita Co nabízíme? - Práci na HPP s dobou určitou na 1 rok, poté na neurčito - Osobní rozvoj v oblasti financí, obchodu a jednání se zákazníky - Řádné zaškolení a individuální přístup - Možnost Homeoffice - Skvělý kolektiv a pracovní zázemí

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Karel Váňa
Kontaktní osoba:
Karel Váňa, 601 376 308

Přidejte se k dalším
67 536 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Opava)
  • Jde to kdykoliv zrušit