Zpět na nabídky práce Ústí nad Labem

Nabídka práce Odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze - Ústí nad Labem

Ke dni 11.11.2024 nabízí Úřad práce České republiky (72496991, Ústí nad Labem) volné pracovní místo na pozici Odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze v obci Ústí nad Labem (okres Ústí nad Labem).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 21 710 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 11. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
Odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze
Firma:
Úřad práce České republiky
Místo práce:
Ústí nad Labem (Ústí nad Labem)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
15.12.2024
Mzda:
21 710 až 31 820 Kč
Poslední aktualizace:
11. 11. 2024
Text nabídky:
odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení hmotné nouze Odboru Kontaktního pracoviště v Ústí nad Labem Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem, ID 11009972. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek Rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo, odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu, a u tzv. vynikajících, všeobecně uznávaných odborníků do částky odpovídající 100 %. Zvláštní příplatek: Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek 2 500 Kč. Odměny:Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu. Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity: pružnou služební dobu; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; 1 den na vyřízení osobních záležitostí; příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje; odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně. Podání žádosti: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem, podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu zaslat email, nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/135580-78099813". V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Andrea Šůrová, 950171635

Přidejte se k dalším
67 499 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Ústí nad Labem)
  • Jde to kdykoliv zrušit