Zpět na nabídky práce Nový Jičín

Nabídka práce Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office - Příbor

Ke dni 19.11.2024 nabízí NT Services s.r.o. (21962812, Příbor) volné pracovní místo na pozici Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office v obci Příbor (okres Nový Jičín).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 180 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 19. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office
Firma:
NT Services s.r.o.
Místo práce:
Příbor (Nový Jičín)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
19.11.2024
Mzda:
180 až 210 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Poslední aktualizace:
19. 11. 2024
Text nabídky:
z:19.11.2024 pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře) Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by byl pravou rukou vedoucího. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně zastřeší chod kanceláře, bude vytvářet a spravovat dokumenty, komunikovat s týmem, připravovat reporty, hlídat termíny, případně občas něco vyřídí v terénu. Požadujeme: Znalost práce na PC. Komunikativní a organizační schopnosti. Samostatnost. Řidičský průkaz sk. B. Znalost anglického jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni. Nabízíme: Různorodou a zajímavou práci. Možnost růstu a rozvoje dovedností. Flexibilitu. Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem. Práce je vhodná pro maminky na MD. Práci převážně na Home office, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři kontakt: od 01.12.2024 09:00-18:00 na +420 739 029 711

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
NT Services s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc.et Bc. Michaela Sanchez Rosado, 739 029 711

Přidejte se k dalším
69 092 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Nový Jičín)
  • Jde to kdykoliv zrušit