Zpět na nabídky práce Bruntál

Nabídka práce Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační - Bruntál

Ke dni 26.11.2024 nabízí Město Bruntál (00295892, Bruntál) volné pracovní místo na pozici Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační v obci Bruntál (okres Bruntál).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 20 130 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 26. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační
Firma:
Město Bruntál
Místo práce:
Bruntál (Bruntál)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.02.2025
Mzda:
20 130 až 29 520 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Poslední aktualizace:
26. 11. 2024
Text nabídky:
Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 8. termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Pro fyzickou osobu, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - znalost práce na PC, - znalost psaní všemi deseti, - komunikativní schopnosti, - praxe ve spisové službě výhodou, - znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Charakteristika vykonávané pozice: - vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů, - organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů, - příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání, - zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu, - zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města, - vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů, - vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů, - vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení, - dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi, - plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice, - plně zastupuje asistenta - organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Bruntál
Kontaktní osoba:
Podatelna, 554706111

Přidejte se k dalším
69 089 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Bruntál)
  • Jde to kdykoliv zrušit