Pracovní pozice:
referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
Firma:
Jihomoravský kraj
Místo práce:
Brno (Brno-město)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
02.01.2025
Mzda:
25 280
až 37 170 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Poslední aktualizace:
4. 12. 2024
Text nabídky:
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce:
" OKH - doba neurčitá - Úřední deska
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních ekonomicko-administrativních činností souvisejících s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje. Úspěšný uchazeč/uchazečka využije při své práci vědomosti z oblasti veřejných rozpočtů, veřejné správy, ekonomiky, účetnictví či veřejné podpory a rozšíří při ní své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplň jeho/její práce bude spočívat zejména v koordinaci činností a nastavování postupů souvisejících s podáváním žádostí o dotace a dary z rozpočtu Jihomoravského kraje, v tvorbě podkladů pro jednání volených orgánů kraje, v administraci dotačních smluv, písemné i ústní komunikaci s žadateli o dotace a s příjemci dotací, v kontrole řádného plnění závazků vzniklých přijetím podpory, ve zpracování účetních podkladů a také v činnosti související se závěrečným vyhodnocením čerpání podpory včetně uplatňování případných sankcí.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
" orientaci v ekonomické agendě, veřejných rozpočtech, veřejné správě, v oblasti dotací, účetnictví a v oblasti veřejné podpory
" znalost příslušné legislativy, zejm. zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona o finanční kontrole, zákona o krajích
" zvláštní odbornou způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru)
" pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrou uživatelskou znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochotu se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
" praxi ve veřejné správě (výhodou)
Nabízíme:
" osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
" týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů
" stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
" osobní příplatek a odměny odpovídající dosahovaným výsledkům
" 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
" pružnou pracovní dobu
" stravenkový paušál, Ticket Benefits Card v hodnotě 6 000 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.000 Kč/měs.
" firemní mateřskou školku
" jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
" příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: pracoviště Krajského úřadu Jihomoravského kraje v Brně
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18.12.2024.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
" strukturovaný profesní životopis
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
telefon 541 658 831, e-m