Pracovní pozice:
Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí
Firma:
Město Bruntál
Místo práce:
Bruntál (Bruntál)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
10.01.2025
Mzda:
24 000
až 34 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Poslední aktualizace:
5. 12. 2024
Text nabídky:
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 10.
nástup: možný ihned, případně dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,
- dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,
- znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,
- uživatelská znalost práce na PC,
- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,
- odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
- ŘP sk. B výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL