Zpět na nabídky práce Bruntál

Nabídka práce Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí - Bruntál

Ke dni 05.12.2024 nabízí Město Bruntál (00295892, Bruntál) volné pracovní místo na pozici Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí v obci Bruntál (okres Bruntál).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 24 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 5. 12. 2024 .

Pracovní pozice:
Úředník/ce - referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí
Firma:
Město Bruntál
Místo práce:
Bruntál (Bruntál)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
10.01.2025
Mzda:
24 000 až 34 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Poslední aktualizace:
5. 12. 2024
Text nabídky:
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 10. nástup: možný ihned, případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru, - dobrý zdravotní stav pro práci v terénu, - znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění, - uživatelská znalost práce na PC, - samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, - odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou, - ŘP sk. B výhodou. Charakteristika vykonávané pozice: Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Bruntál
Kontaktní osoba:
Podatelna, 554706111

Přidejte se k dalším
69 088 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Bruntál)
  • Jde to kdykoliv zrušit