7. 12. 2024
Pracovní náplň
- podílí se na přípravě nákupu IT techniky a přípravě veřejných zakázek v oblasti IT,
- koordinace nákupu IT techniky,
- vedení evidence smluv a dodavatelů,
- zajištění administrativní podpory projektů řešených na CIT JU,
- zpracování monitorovacích zpráv, vedení dokumentace a evidence u projektů řešených na CIT JU,
- komunikace s externími dodavateli,
- správa univerzitních licencí – nákup, přidělování licencí, atp.,
- administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů.
Požadujeme
- SŠ nebo VŠ vzdělání,
- orientace v oblasti hardware,
- orientace v oblasti informačních systémů a IT služeb,
- základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek,
- pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365,
- znalost VŠ prostředí výhodou,
- ochotu učit se nové věci,
- komunikativnost, vstřícnost, aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení a zodpovědnost.
Nabízíme
- zajímavou práci s možností profesního rozvoje,
- perspektivu zaměstnání,
- zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, benefitní služby mobilního operátora pro zaměstnance a rodinné příslušníky či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, zvýhodněné službv u Alza.cz, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR AWARD.
Nástup od: leden 2025 nebo dle domluvy
Pracovní úvazek: plný
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou
Mzda: 30 - 40 tis. Kč dle zkušeností a praxe
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT/Odborný referent“ zašlete na e-mail:
zaslat email do 5. 1. 2025.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.