Zpět na nabídky práce Liberec

Nabídka práce FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - SPECIALISTA/SPECIALISTKA MARKETINGU A KOMUNIKACE - Liberec

Ke dni 03.12.2025 nabízí Technická univerzita v Liberci (46747885, Liberec) volné pracovní místo na pozici FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - SPECIALISTA/SPECIALISTKA MARKETINGU A KOMUNIKACE v obci Liberec (okres Liberec).
Nabídnutá mzda za (pružná pracovní doba) je 45 000 Kč za měsíc . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 3. 12. 2025 .

Pracovní pozice:
FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - SPECIALISTA/SPECIALISTKA MARKETINGU A KOMUNIKACE
Firma:
Technická univerzita v Liberci
Místo práce:
Liberec (Liberec)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.01.2026
Mzda:
45 000 Kč za měsíc
Poslední aktualizace:
3. 12. 2025
Text nabídky:
CHARAKTER: Jako marketingový a komunikační Specialista/Specialistka budete hrát centrální roli ve vedení a koordinaci celého marketingového úsilí FP TUL: Tvorba, implementace a vyhodnocování marketingové a komunikační strategie fakulty. Koordinátor/Koordinátorka pro náš tým specialistů (správkyně sociálních sítí, grafička, event managerka, webmaster) - budete jim zadávat úkoly, dohlížet na jednotnost výstupů a zajišťovat hladkou exekuci kampaní. Zodpovědnost za externí komunikaci, public relations a péči o vztahy s regionálními i odbornými médii (tiskové zprávy, popularizační články, image fakulty). Přijetí zodpovědnosti za celkový obsahový plán, jeho koncepci a dohled nad produkcí (web, PR, e-mailing) napříč různými katedrami a obory. Správa marketingového rozpočtu a pravidelné vyhodnocování úspěšnosti aktivit, zejména v oblasti online marketingu a náborových kampaní. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: Zkušenost alespoň 2 let na obdobných pozicích spojených se strategickým marketingem, komunikací nebo PR (zkušenost s koordinací/vedením týmu je velkou výhodou). Schopnost převzít zodpovědnost za strategii obsahu, PR a celkové image fakulty. Jasné povědomí a přehled o fungování digitálního marketingu (sociální sítě, web, e-mailing) a zkušenosti s komplexní správou online marketingových kampaní (plánování, exekuce, vyhodnocení). Schopnost vymýšlení, tvorby a exekuce strategických plánů pro dané cílové skupiny (uchazeči o studium, akademická obec, veřejnost). Znalost práce s nástroji pro správu obsahu, projektů a analytiky (např. Meta Business Suite, Google Analytics, Trello, či podobné). Schopnost efektivní samostatné práce i delegování v rámci týmu. Čeština (min. C1 - perfektní písemný projev nutný pro PR). Orientace v prostředí vysokého školství nebo ve specifických oborech FP (pedagogika, přírodní/humanitní vědy) bude velkou výhodou. PRAC.POMĚR: 100% úvazek, prac. sml. - na dobu určitou do 31.12.2029, s možností prodloužení. NÁSTUP: leden/únor 2026 nebo dle dohody, mzd. zařazení B6 dle vnitř. mzd. předpisu. Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dětský koutek. K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání. Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem ( zaslat email) nebo poštou nejpozději do 31.12.2025. Volné místo je od 03.12.2025 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Technická univerzita v Liberci
Kontaktní osoba:
Alena Šírková,

Přidejte se k dalším
51 605 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Liberec)
  • Jde to kdykoliv zrušit