Zpět na nabídky práce České Budějovice

Nabídka práce KOORDINÁTOR VOZOVÉHO PARKU (m/ž) - České Budějovice

Ke dni 12.12.2025 nabízí DfK Group a.s. (28069234, České Budějovice) volné pracovní místo na pozici KOORDINÁTOR VOZOVÉHO PARKU (m/ž) v obci České Budějovice (okres České Budějovice).
Nabídnutá mzda za (jedna směna) je 35 000 Kč za měsíc . Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 12. 12. 2025 .

Pracovní pozice:
KOORDINÁTOR VOZOVÉHO PARKU (m/ž)
Firma:
DfK Group a.s.
Místo práce:
České Budějovice (České Budějovice)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.02.2026
Mzda:
35 000 Kč za měsíc
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Poslední aktualizace:
12. 12. 2025
Text nabídky:
Máte základní znalosti o provozu a údržbě aut? Dokážete si hlídat termíny, evidenci i komunikaci se servisem a zároveň vás baví práce s lidmi? Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni, který/á převezme odpovědnost za správu a provoz našeho vozového parku a zajistí jeho bezproblémový chod. Součástí vaší práce bude také agenda pronájmu zdravotnických pomůcek. Co vám nabízíme? - Smlouvu na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou. - Pracovní dobu od pondělí do pátku s občasným řešením urgentních situací o víkendu. - Mzdu 35 000 Kč hrubého. - Možnost plného nebo zkráceného úvazku (30 h/týden). - 5 týdnů dovolené + 3 sick days. - Služební telefon a stravenkový paušál. - Zázemí stabilní, férové organizace s přátelským týmem. - Poctivé zaškolení a podporu - nenecháme vás na to samotné. - Nástup od 1.2.2026 nebo dle domluvy. - Kancelář v Riegrově 51, pár minut od centra Českých Budějovic. Co vás u nás čeká? Správa vozového parku - plánování servisů a technických kontrol vozidel, hlídání termínů (STK, pojištění) a každodenní komunikace se zaměstnanci, servisy, dodavateli a pojišťovnami. Vedení evidence vozidel a administrativy - sledování a analýza provozních nákladů vozidel, vedení knih jízd a související dokumentace. Spolupráce na plánování obnovy vozového parku a pořizování nových vozidel. Agenda pronájmu zdravotnických pomůcek- komunikace s klienty, předání a převzetí vybraných pomůcek, organizace jejich dodání a montáže s podporou kolegů, správa dokumentace a evidence skladu. Administrativní podpora oddělení - dílčí administrativní úkoly spojené s chodem sekretariátu. Co od vás očekáváme? - Minimálně SŠ vzdělání a řidičský průkaz sk. B. - Samostatnost, pečlivost a systematičnost, ale zároveň schopnost fungovat jako týmový hráč. - Komunikativnost a příjemné vystupování při jednání s klienty a kolegy. - Dobrou znalost MS Office. - Základní technické povědomí o vozidlech - využijete při komunikace se servisy a zaměstnanci. - Flexibilitu a proaktivní přístup - schopnost reagovat na aktuální potřeby vozového parku. - Chcete se stát součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na zaslat email. Těšíme se na vás!

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
DfK Group a.s.
Kontaktní osoba:
Dana Ondrášková, 720 485 005

Přidejte se k dalším
51 638 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (České Budějovice)
  • Jde to kdykoliv zrušit