Zpět na nabídky práce Žďár nad Sázavou

Nabídka práce Specialista na nákup (40-55 000 Kč)

Ke dni 19.10.2024 nabízí Advantage Consulting, s.r.o. Brno () volné pracovní místo na pozici Specialista na nákup (40-55 000 Kč) v obci (okres Žďár nad Sázavou).
Nabídnutá (minimální) mzda za je dohodou. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 19. 10. 2024 .

Pracovní pozice:
Specialista na nákup (40-55 000 Kč)
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Místo práce:
(Žďár nad Sázavou)
Mzda:
dohodou
Poslední aktualizace:
19. 10. 2024
Text nabídky:

Nabízíme

Máte zkušenosti v oblasti nákupu a hledáte novou příležitost? Baví Vás projektový nákup, nebo jste profesionál/ka v operativním nákupu? Hledáme profesionála každým coulem, který naplánuje a domluví všechny nákupní procesy k dokonalosti.

Stabilní společnost ve Velkém Meziříčí hledá do svého týmu specialisty na různé pozice v oblasti nákupu. Tato nabídka je vhodná jak pro kandidáty s odbornými zkušenostmi v projektovém nákupu, tak pro ty, kteří se chtějí zaměřit na operativní nákup.

Vykročte správnou nohou na cestě za kariérou a zašlete životopis!

* Mzdové rozpětí: 45 000 – 55 000 Kč měsíčně, dle zkušeností a konkrétní pozice
* Možnost bonusů a odměn na základě výkonu a úspěšného plnění projektů
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí a perspektivou růstu
* Možnost kariérního postupu v oblasti nákupu a logistiky
* Firemní benefity: příspěvky na stravování, příspěvky na dopravu, možnost flexibilní pracovní doby
* Flexibilní pracovní podmínky
* Příležitost podílet se na zajímavých projektech v oblasti nákupu, s možností zapojit se do nových technologických a výrobních procesů

* Místo výkonu práce: Velké Meziříčí

Požadujeme

NA VAŠÍ CESTĚ K NÁM SE VÁM BUDE HODIT:

* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Znalost účetnictví a daňové problematiky
* Zkušenost s projektovým řízením a technickými nákupními procesy
* Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
* Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti nákupu
* Analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování
* Zkušenost s IS Helios nebo Power BI
* Dobrá orientace v oblasti dlouhodobého majetku
* Schopnost komunikovat anglicky

Pracovní náplň

PROJEKTOVÁ CESTA
* Řízení nákupních procesů spojených s novými projekty
* Spolupráce s technickými a vývojovými týmy na implementaci nových výrobků
*Vyhledávání nových dodavatelů a hodnocení jejich kvality
* Vyjednávání smluvních podmínek a optimalizace nákupních procesů

OPERATIVNÍ CESTA
* Zajištění plynulé dodávky materiálů a komponentů pro výrobu
* Komunikace s dodavateli, kontrola plnění smluvních podmínek
* Příprava a správa objednávek, sledování skladových zásob
* Spolupráce s účetním oddělením na zpracování faktur a plateb

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Kontaktní osoba:
Bc. Markéta Ševčíková, 00420778705557

Přidejte se k dalším
65 530 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Žďár nad Sázavou)
  • Jde to kdykoliv zrušit