Zpět na nabídky práce Pardubice

Nabídka práce Specialista pro plánování nákupu (seniorská pozice) - Pardubice okolí

Ke dni 08.12.2024 nabízí Personal Consult s.r.o. (Pardubice okolí) volné pracovní místo na pozici Specialista pro plánování nákupu (seniorská pozice) v obci Pardubice okolí (okres Pardubice).
Nabídnutá (minimální) mzda za plný úvazek je 50 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 8. 12. 2024 .

Pracovní pozice:
Specialista pro plánování nákupu (seniorská pozice)
Firma:
Personal Consult s.r.o.
Místo práce:
Pardubice okolí (Pardubice)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
50 000 až 60 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Poslední aktualizace:
8. 12. 2024
Text nabídky:

Nabízíme

Velmi zajímavá a zodpovědná práce s možností využití home office (po zapracování). Mzda v rozmezí od 50-60 tisíc btto. Velká škála firemních benefitů (benefitní karta pro sportovní a kulturní aktivity), penzijní připojištění. Příspěvek na stravování a velký výběr jídel.

Požadujeme

VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky). Schopnost analyzovat, interpretovat a komunikovat související data
Vysoké prezentační a koordinační dovednosti.
Zkušenosti s provozními zakázkami pro společnost vyrábějící automobilové elektrické systémy.
Orientace na zákazníka, být schopen/na přizpůsobit se různým požadavkům projektu, rychle se učit nové věci, s novými systémy
Znalost MRP a PSI; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.

Pracovní náplň

Plánování, kontrola a analytická činnost v týmu operačního plánování a kontroly nákupu.
Odborná podpora a návrhy řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využití základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Personal Consult s.r.o.
Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková, 774 58 48 28

Přidejte se k dalším
69 088 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Pardubice)
  • Jde to kdykoliv zrušit