Ke dni 19.11.2024 nabízí
Nemocnice Pardubického kraje, a.s. (Chrudim) volné
pracovní místo na pozici
Provozně-technický správce v obci
Chrudim
(okres Chrudim).
Nabídnutá (minimální) mzda za
plný úvazek je dohodou.
Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 19. 11. 2024
.
• Nabízíme práci u největšího zaměstnavatele v regionu, který je vlastněn Pardubickým krajem.
• Dbáme na osobní i profesní rozvoj – podporujeme další vzdělávání, zajistíme vám přístup k odborným publikacím a rešerším v knihovnách NPK.
• Užijete si 25 dní dovolené a k tomu až 5 dní osobního volna navíc.
• V naší zaměstnanecké restauraci si pochutnáte na širokém výběru jídel za zvýhodněné ceny.
• Myslíme na vaši budoucnost – přispějeme vám na penzijní připojištění.
• Každoročně navyšujeme mzdy, abyste měli jistotu, že vaše práce bude vždy oceněna.
• Podpoříme vás po návratu z mateřské nebo rodičovské dovolené.
• Využít můžete také slevy od našich partnerských společností.
• Nastoupit do práce je možné po dohodě.
• Uzavření pracovní smlouvy na 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti.
• Pracovat budete v Chrudimské nemocnici, ve které jste za patnáct minut z Pardubic a za půl hodinky z Hradce Králové.
• Vzdělání technického směru – min. SŠ vzdělání, vhodné zaměření například v oborech stavebního charakteru, strojírenství či facility managementu.
• Zkušenosti se správou – výhodou je min. 3letá praxe ve správě a údržbě zdravotnických budov a zařízení.
• Čtení výkresové dokumentace – schopnost číst a porozumět projektovým výkresům.
• Rozhodnost a zodpovědnost – samostatné rozhodování a převzetí odpovědnosti za svá rozhodnutí.
• Efektivní komunikace – jasná komunikace s dělnickými pozicemi i s vedením společnosti.
• Iniciativa a prioritizace – schopnost navrhovat zlepšení, stanovovat priority, být flexibilní a zvládat krizové situace.
• Počítačové znalosti – ovládat MS Office a internetové nástroje.
• Řidičský průkaz.
• Zavádění procesů – zajištění bezpečného a spolehlivého provozu zdravotnického zařízení.
• Plánování rozpočtu – sledování nákladů a výnosů na služby a dodávky.
• Průzkum trhu – identifikace nejlepšího řešení a implementace do praxe.
• Zvyšování efektivity – návrh a realizace opatření pro optimalizaci nákladů.
• Reportování výsledků – pravidelné informování vedení, analýza dat a návrhy nápravných opatření.
• Řízení rizik – identifikování potenciálních rizik a návrh jejich řešení.
• Koordinace týmu – spolupráce s interními zaměstnanci i externími dodavateli.
• Kontrola postupů – dohlížení na dodržování pravidel a postupů, včetně uplatňování sankcí, pokud je to nutné.