Zpět na nabídky práce Praha-východ

Nabídka práce Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky - Říčany

Ke dni 13.12.2024 nabízí ManpowerGroup s.r.o. (Říčany) volné pracovní místo na pozici Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky v obci Říčany (okres Praha-východ).
Nabídnutá (minimální) mzda za je dohodou. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 13. 12. 2024 .

Pracovní pozice:
Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky
Firma:
ManpowerGroup s.r.o.
Místo práce:
Říčany (Praha-východ)
Mzda:
dohodou
Poslední aktualizace:
13. 12. 2024
Text nabídky:

Nabízíme

fixní mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností
měsíční prémie
kvartální bonusy
roční bonusy
25 dní dovolené
2 sick days
flexibilní pracovní doba
příspěvek na stravování 200 Kč denně
příspěvek na Multisport kartu
plně hrazené jazykové kurzy v pracovní době
každý týden firemní snídaně
kanceláře v moderní administrativní budově u Říčan
velmi přátelská a uvolněná atmosféra na pracovišti
důkladné zaškolení – u nás nebudete vhozeni do vody
firemní společenské akce a teambuildingy
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadujeme

Jsme mezinárodní společnost s přátelskou a neformální atmosférou a už mnoho let se se zabýváme distribucí obalových materiálů a menších balicích strojů. Momentálně hledáme obchodního referenta, který bude pečovat o naše stávající zákazníky. Kanceláře máme v administrativní budově u Říčan.
Pozice je vhodná pro muže i ženy s obchodními zkušenostmi a alespoň středně pokročilou znalostí angličtiny. Jedná se o kancelářskou práci, při které budete pečovat o zákazníky prostřednictvím telefonu či e-mailu. Osobně se bude se zákazníky setkávat váš kolega působící v terénu.
Odměnou vám kromě fixní mzdy budou měsíční prémie, kvartální a roční bonusy, 27 dní volna, flexibilní pracovní doba, příspěvky na stravování, Multisport kartu, a hlavně skvělý tým lidí. Smlouva na HPP. Nástup možný ihned nebo dohodou.

máte zkušenosti s péčí o zákazníky a se zpracováním objednávek
zvládnete alespoň písemně komunikovat se zahraničními dodavateli
ovládáte Microsoft Office Excel, Word a Powerpoint
ideálně máte vozidlo, se kterým můžete dojíždět do našich kanceláří (MHD spoje u nás bohužel nejsou optimální)

Pracovní náplň

pečovat o naše klíčové tuzemské zákazníky, vyřizovat jejich požadavky a rozšiřovat s nimi spolupráci
řešit se zákazníky jejich objednávky
zadávat objednávky do interního systému a do výroby
jednat se zahraničními dodavateli
připravovat dokumenty pro zákazníky (kalkulace, prezentace, cenové nabídky a jednoduché smlouvy)
zpracovávat přijaté i vydané faktury a připravovat podklady k nim
sledovat zásoby na skladech
úzce spolupracovat s obchodníkem v terénu

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
ManpowerGroup s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová, +420 728 275 980

Přidejte se k dalším
69 087 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Praha-východ)
  • Jde to kdykoliv zrušit