Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce (Senior) Technical Support Specialist - Praha

Ke dni 07.04.2022 nabízí NVision Czech Republic ICT a.s. (08615608, Praha) volné pracovní místo na pozici (Senior) Technical Support Specialist v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 60 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 7. 4. 2022 .

Pracovní pozice:
(Senior) Technical Support Specialist
Firma:
NVision Czech Republic ICT a.s.
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.04.2022
Mzda:
60 000 až 75 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Poslední aktualizace:
7. 4. 2022
Text nabídky:
Kontakt: e-mail: zaslat email Upřesňující informace: CO U NÁS BUDETE DĚLAT? Budete se podílet na doručování projektů systémové integrace, budete poskytovat technickou podporu dodávaných řešení, instalovat SW upgrady a odstraňovat problémy v rámci parametrů SLA (identifikace příčiny, hledání řešení, aplikace řešení do výroby). Budete zapojeni do nepřetržité telefonické podpory. Nikdy v tom nebudete sami - máme tým odborníků, který vám bude k dispozici, kdykoli budete potřebovat pomoc nebo narazíte na nový problém. V oblasti vývoje a integrace se pohybujeme již poměrně dlouho a máme rozsáhlé zkušenosti a skvělé technické know-how, o které se s vámi můžeme podělit. A pro hodnocení a kontrolu všech funkcionalit řešení máme vlastní velkou laboratoř. Budete komunikovat jak v rámci společnosti, tak externě s: " naším prodejním týmem - podpora během předprodejního procesu " doručovacím týmem - nastaví řešení, které pak budete podporovat " vývojáři - pokud je nějaká část řešení vyvinuta interně společností NVision " zákazníky - s jejich kontaktním místem a technickými nákupčími " prodejci - možná s nimi budete muset konzultovat řešení konkrétních problémů CO OČEKÁVÁME OD VÁS? " Absolvování vysokoškolského technického vzdělání v oboru telekomunikací nebo informatiky. " Sledování trendů v oblasti IT a telekomunikací. " Máte už pracovní zkušenosti jako technical support specialista / engineer. " Máte praktické zkušenosti s některými telco/IT technologiemi a aplikacemi: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP atd. Zkušenosti s MGW a EMS - Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800. " Prozákaznický přístup. " Komunikaci se zákazníky v angličtině/češtině. VAŠÍ VÝHODOU BUDE Znalost konfigurace uzlů a technologických platforem " Pokud znáte interní protokoly a trasování externí signalizace protokolů SIP, DIAMETER, SS7. " Bylo by pro vás výhodou mít praktické zkušenosti s řešením problémů, konfigurací technologií platforem jako je Linux, Open Stack, virtualizace, cloud, mikroslužby, kontejnery, orchestrace, NFV. " Smysl pro obchod a orientace na zákazníka. " Komunikace v ruštině (není nutná). Hledáme odborníky a proaktivní kolegy, kteří zvládají své úkoly plnit samostatně. Máte možnost realizovat své vlastní nápady a inovace. Lidé, kteří mají svou práci rádi, oceňují týmovou práci a dokážou dosáhnout stanovených cílů, jsou vítáni! ******************************************************************************** WHAT WILL BE YOUR JOB ABOUT? You will participate on the systems integration projects delivery, will provide technical support of delivered solutions, install SW upgrades and troubleshoot problems within SLA parameters (identifying the cause, finding solution, applying solution to production). You will be involved in 24/7 on call support. You will never be alone - we have a team of experts to stand by anytime you need help or run into a new issue. We have been in development and integration business for quite some time and have broad experience and deep technical know-how to share with you. And to evaluate and check all functionalities of the solution we have our own large laboratory. You will interact inside and outside of the company with: " our sales team - supporting them during the pre-sales process " delivery team - they will be setting up solution you will then support " developers - if any part of a solution is developed in-house by NVision. " customers - their point of contact and technical buyers " vendors - you may need to consult with them solution of particular issues YOU SHOULD " Have a technical university degree in telecommunications or computer science. " Be in touch with trends in IT/telecommunication sector. " Have worked as technical support specialist / engineer. " Have practical experience with some of telco/IT network's nodes: SBC, Application Server, DRA/DEA, STP, etc. Experience with MGW and EMS - Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800. "

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
NVision Czech Republic ICT a.s.
Kontaktní osoba:
Šárka Procházková,

Přidejte se k dalším
56 462 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Hlavní město Praha)
  • Jde to kdykoliv zrušit