Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce Vedoucí Odboru ekonomického - Praha

Ke dni 19.11.2024 nabízí Městská část Praha 16 (00241598, Praha) volné pracovní místo na pozici vedoucí Odboru ekonomického v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 39 166 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 19. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
vedoucí Odboru ekonomického
Firma:
Městská část Praha 16
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
03.02.2025
Mzda:
39 166 až 49 206 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Poslední aktualizace:
19. 11. 2024
Text nabídky:
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: zaslat email Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření, sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Městská část Praha 16
Kontaktní osoba:
Bc. Petra Mrázková, 234 128 202

Přidejte se k dalším
67 657 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Hlavní město Praha)
  • Jde to kdykoliv zrušit