Asistent/ka vedení společnosti - Praha

Ke dni 05.08.2019 nabízí ALEXANDRIA a.s. (Praha) volné pracovní místo na pozici Asistent/ka vedení společnosti v obci Praha (okres Hlavní město Praha). Nabídnutá (minimální) mzda za Plný úvazek pracovní úvazek je dohodou. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 05.08.2019.

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Asistent/ka vedení společnosti
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
dohodou
Poznámka k volnému místu:
Náplní práce je:
• office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů,
• zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
• podpora marketingového týmu a členů vedení společnosti,
• spolupráce při přípravě marketingových a PR kampaní,
• správa Alexandria Bonus Klubu vč. komunikace s členy Klubu,
• samostatné plnění ad hoc úkolů.

Nabízíme:
• zajímavou, samostatnou a různorodou práci,
• mladý a příjemný kolektiv,
• příjemné pracovní prostředí,
• stravenky a další zaměstnanecké benefity,
• pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy,
• zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let.

Požadujeme:
• minimálně středoškolské vzdělání,
• výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail),
• komunikativní osobnost s příjemným vystupováním,
• flexibilitu a dynamičnost,
• organizační schopnosti,
• spolehlivost a samostatnost

Požadavky na uchazeče o práci

Vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Dovednosti:
Speciální dovednosti nejsou požadovány pro nabízenou práci.
Jazykové znalosti:
Speciální jazykové znalosti nejsou pro toto volné místo vyžadovány.

 

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
ALEXANDRIA a.s.
Kontaktní osoba:
Iva Zicháčková 542 424 000

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace