Ke dni 18.11.2024 nabízí
Správa státních hmotných rezerv (Praha 5) volné
pracovní místo na pozici
Odborný rada - koncepční pracovník v oblasti PHM v obci
Praha 5
(okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za
plný úvazek je 30 780 Kč.
Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 18. 11. 2024
.
Přátelský kolektiv
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení
Podrobnější informace na obsazení služebního místa vč. formuláře žádosti naleznete na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - koncepční pracovník v oblasti PHM se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 15802/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
- celostátní koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy;
- výkon koncepční, koordinační, normotvorné, analytické a systémové činnosti v oblasti tvorby zásob hmotných rezerv, vývoje stavů, sortimentu, rozmístění, ochraňování, obměňování a používání souboru materiálů hmotných rezerv automobilní benziny, motorová nafta, letecký petrolej a ropa;
- zajišťování připravenosti veřejné správy na řešení krizových situací v oboru své působnosti;
- výkon kontrolní činnosti v oblasti plnění smluvních vztahů s ochraňovateli hmotných rezerv ropných produktů, inventarizace stavu zásob skladovaných ropných produktů na jednotlivých skladech;
- metodické řízení daňového skladu a ochraňovatelských organizací v oblasti podmínek skladování a rozmístění HR;
- tvorba návrhů plánů doplnění, trvalého uvolnění, obměn, nákupů a prodejů HR;
- provádění reportingů dovozů a vývozu ropných produktů osvobozených od spotřební daně v daňovém skladu Správy dle platné legislativy;
- řešení náležitostí spojených se zásobováním ozbrojených sil a složek ČR, vojsk NATO a místní samosprávy pohonnými hmotami;
- zabezpečení činnosti spojené s vyhlášením stavu ropné nouze a činnosti při vyhlášení krizového stavu;
- a další činnosti vyplývající z kompetencí Odboru ropy a ropných produktů.
viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.