Zpět na nabídky práce Hlavní město Praha

Nabídka práce ERP Consultant - Praha

Ke dni 18.11.2024 nabízí Grafton Recruitment s.r.o. (Praha) volné pracovní místo na pozici ERP Consultant v obci Praha (okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za plný úvazek je 40 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 18. 11. 2024 .

Pracovní pozice:
ERP Consultant
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Místo práce:
Praha (Hlavní město Praha)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
40 000 až 90 000 Kč
Poslední aktualizace:
18. 11. 2024
Text nabídky:

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- Benefit plus
- Sportovní aktivity
- Možnost zapůjčení firemního vozu
- Návštěvy fyzioterapeuta ve společnosti
- Zajímavé volnočasové aktivity
- Kancelář přátelská k dětem a psům
- Společnost nezatížená procesy
- Kolárna, sprchy
- Kafeterie
- Možnost zdravého stravování ve společnosti
- Možnost ubytování po dobu hledání vlastního bydlení
- Firemní spoření s výhodným úrokem
- Autopůjčovna
- Skvělý přístup ke vzdělávání (vlastní portál, onboarding a studijní plány, leadership a guru program)

Požadujeme

Hard skills:
- znalost SQL
- zkušenost s prací s databázemi
- povědomí o podnikových procesech/základní znalost účetnictví: zbytek doučíme!
- základní znalost programování – kterýkoliv

Soft skills:
- Přátelské, ale profesionální vystupování (občasné cestování za zákazníkem, komunikace se zákazníkem na denní bázi – písemná i telefonická)
- Ochota se vzdělávat a přizpůsobovat se změnám a novinkám ve vývoji
- Trpělivost – kompletní zaučení může trvat i měsíce
- Ochota zatnout zuby, když se potřeba dokončit projekt v konkrétním termínu

Nice to have:
- zkušenost s ERP softwary nebo IS

Náš scriptovací jazyk vychází z Delphi – ale kandidát ho nemusí umět, stačí ochota se učit interní programovací jazyk.

Pracovní náplň

Hledáme komunikativní osobnost, která se ráda věnuje zákazníkům, ale také která se ráda vyvíjí i po technické stránce.

Náplň práce:

- analýza potřeb zákazníka
- konzultace s klienty, jak je systém možné upravit
- pomoct jim jejich práci automatizovat
- úprava/skriptování dle požadavků klientů
- předání změn, základní proškolení

Na denní bázi je kontakt se zákazníkem – písemný, telefonický + občas osobní setkávání se zákazníky (lokace: Praha a blízké okolí); vnitrofiremně spolupráce se Sales oddělením, týmem Delivery, který má na starosti implementaci našich řešení u nových zákazníků a vývojovým oddělením.

Konzultant v Care má větší množství menších zakázkových úprav (než např. v týmu Delivery), které řeší – předělují mu je Key Accounts dle historické vazby, časových kapacit konzultantů.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Grafton Recruitment s.r.o.

Přidejte se k dalším
67 539 uživatelům
a odebírejte
čerstvé nabídky
do vašeho emailu

  • Přehled nabídek ve vašem emailu
  • Čerstvé nabídky z vašeho regionu (Hlavní město Praha)
  • Jde to kdykoliv zrušit