Ke dni 13.11.2024 nabízí
ManpowerGroup s.r.o. (Praha) volné
pracovní místo na pozici
Týmová asistentka v advokátní kanceláři v obci
Praha
(okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za
je dohodou.
Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 13. 11. 2024
.
práci ve firmě, jejíž jméno něco znamená
fajn atmosféru, příjemné a profesionální pracovní prostředí
odpovídající finanční ohodnocení a zajímavou nabídku firemních benefitů (od stravenek přes plně hrazenou Multisportku a 25 dní dovolené po třeba ovocné středy)
pravidelné hodnocení a roční revizi mzdy
kancelář v prostorách v pražském centru
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Máš rád/ráda administrativu a jsi tak trochu "puntičkář"? Nebojíš se převzít zodpovědnost za svěřené úkoly a dotáhnout je do zdárného konce? Když můžeš řešit víc věcí zároveň, tak jsi jako ryba ve vodě? Hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Asistentky/asistenta partnera kanceláře a dalších kolegů v týmu. Nástup z naší strany ideálně IHNED.
znalost práce na PC (zejména Word - základní formátování, využití víceúrovňového číslování, tabulky, konce stránek atp.; Excel - základní formátování a zcela jednoduché matematické vzorce; PowerPoint - formátování)
dobrá znalost českého jazyka
musíš ovládat angličtinu tak, abys uměl/a odpovědět na email vyřídit krátký telefon a zorientovat se v anglicky psaném dokumentu
diskrétnost, pečlivost a loajalita jsou Tvoje druhé já
týmovost, otevřenost a kultivovanost v komunikaci, stejně jako schopnost zorganizovat si svojí práci
administrativní podpora jednoho z partnerů kanceláře (správa kalendáře a podpora při organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.), spolupráce s dalšími advokáty a koncipienty z týmu
práce s interními systémy (CRM, SingleCase, Helios aj.) - evidence nových kontaktů, příprava seznamů pro klientské akce, zápis odpracovaného času právníků, zakládání nových případů, archivace, vedení e-spisu atd.
úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
příprava jednodušších právních dokumentů, návrhy odpovědí e-mailů apod.
zapojení do interních projektů zaměřených zejména na digitalizaci procesů
administrativní správa firemního Blogu
další podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře