Ke dni 16.12.2024 nabízí
Grafton Recruitment s.r.o. (Praha) volné
pracovní místo na pozici
Key Account Representative | segment hraček v obci
Praha
(okres Hlavní město Praha).
Nabídnutá (minimální) mzda za
plný úvazek je 75 000 Kč.
Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 16. 12. 2024
.
* Příspěvek na stravování.
* Flexibilní pracovní doba a možnost částečné práce z domova.
* Multisport karta.
* Příspěvek na životní pojištění.
* Slevy na firemní produkty.
* Dorovnání mzdy v pracovní neschopnosti.
* 5 týdnů dovolené.
* Sick days.
* Company car.
* Zkušenosti s řízením klíčových zákazníků (Key Account Management), obchodními vztahy nebo prodejem - min. 3 roky.
*
Schopnost budovat a rozvíjet partnerské vztahy s klíčovými zákazníky a hledat nové obchodní příležitosti.
* Dovednosti v oblasti plánování a koordinace promočních aktivit.
* Analytické a strategické myšlení s orientací na detail.
* Samostatnost, flexibilita a schopnost dobře zvládat dynamické pracovní prostředí.
*
Znalost trhu hraček nebo obdobných odvětví je výhodou.
* Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni.
Společnost z oblasti výroby a prodeje hraček hledá do svého týmu Key Account Representative pro Českou republiku. Hledáme dynamickou a cílevědomou osobnost se schopností budovat pevné vztahy, dosahovat prodejních cílů a uspět v rychlém a mezinárodním prostředí.
Pokud hledáte příležitost rozvíjet své dovednosti, kariéru a chcete přispět k úspěchu přední globální značky, je tato role právě pro vás. Přidejte se k týmu, který svými aktivitami vykouzlí úsměv na tvářích zákazníků po celém světě!
.
Náplň práce
:
* Budování a udržování silných vztahů se stávajícími i potenciálními zákazníky.
*
Aktivní vyhledávání a rozvoj nových příležitostí pro rozšíření distribuce produktů prostřednictvím kamenných prodejen i e-commerce kanálů.
*
Spolupráce s nákupčími, externími merchandisery a interními týmy zákaznického servisu za účelem zajištění objednávek a realizace krátkodobých i dlouhodobých prodejních plánů.
* Plnění či překonávání prodejních cílů a přispívání k naplňování finančních výsledků společnosti.
* Využití interních nástrojů a dat pro správu a zpřesnění prodejních předpovědí, optimalizaci řízení zásob a zajištění maximálních tržeb.
* Plánování a realizace promočních aktivit ve spolupráci s týmy zaměřenými na aktivaci značky a podporu prodeje – zodpovědnost za promoční rozpočet a zajištění špičkové úrovně marketingových kampaní v prodejnách i online.
* Pravidelné návštěvy prodejen a trhů s cílem vyhodnocovat dodržování standardů, aktivity konkurence a celkovou úroveň provedení na místě prodeje.
* Spolupráce s interními týmy, zejména s finančním oddělením, za účelem hladkého průběhu procesů správy pohledávek a zajištění efektivní komunikace mezi odděleními.
*
Tvorba dlouhodobých strategií pro klíčové zákazníky.
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis a připojte se ke společnosti, která zajišťuje radost dětem po celém světě!